Russian sex dating ads

bathroom-blowjob

Pages created by Russia's Internet Research Agency generated 80,000 posts on 120 pages between January 2015 and August 2017.

Possible views reached into the millions after people 'liked' the posts and shared them.

And Google announced in a blog post that it found evidence of 'limited' misuse of its services by the Russian group, as well as some You Tube channels that were likely backed by Russian agents.

The three companies are testifying at different three hearings Tuesday and Wednesday as part of congressional probes of Russian election interference.

On Twitter, the Russia-linked accounts put out 1.4 million election-related tweets from September through Nov. The company also found nine Russian accounts that bought ads, most of which came from the state-backed news service Russia Today, or RT.

Twitter said last week it would no longer accept ads from RT and Sputnik, another state-sponsored news outlet.

It will donate the

The three companies are testifying at different three hearings Tuesday and Wednesday as part of congressional probes of Russian election interference.

On Twitter, the Russia-linked accounts put out 1.4 million election-related tweets from September through Nov. The company also found nine Russian accounts that bought ads, most of which came from the state-backed news service Russia Today, or RT.

Twitter said last week it would no longer accept ads from RT and Sputnik, another state-sponsored news outlet.

It will donate the $1.9 million it has earned from RT since 2011 to support external research into political uses of Twitter.

||

The three companies are testifying at different three hearings Tuesday and Wednesday as part of congressional probes of Russian election interference.On Twitter, the Russia-linked accounts put out 1.4 million election-related tweets from September through Nov. The company also found nine Russian accounts that bought ads, most of which came from the state-backed news service Russia Today, or RT.Twitter said last week it would no longer accept ads from RT and Sputnik, another state-sponsored news outlet.It will donate the $1.9 million it has earned from RT since 2011 to support external research into political uses of Twitter.

.9 million it has earned from RT since 2011 to support external research into political uses of Twitter.

Google said that two accounts linked to the Russian group spent ,700 on ads its platforms during the 2016 election.

He also showed a Facebook ad that advertised a fake Pennsylvania 'Miners for Trump' event that never took place.

amped.ru

94 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>